Khamis, 6 September 2012

PERJALANAN CINTAKU...

CINTA...


Cintaku bersama suamiku...

Bermula pada tahun 2010...waktu tu aku baru jer putus cinta...3 tahun aku bercinta dengan si dia.detik itulah yg amat perit dlm hidupku...sedihh umpama hilang segalanya dlm diriku...aku mengambil masa berbulan2 lamanya utk aku melupakan kisah cintaku dgn ex BF ku yg dulu..aku yg dulunya ceria bertukar kepada pendiam...agak lama juge la aku tak merasa mencintai dan dcintai...hahaha.tak nak la cerita pasal ex aku la...huhu...aku nk cerita psl HUSBANDku sekarang nie...kompom best lagikn...hehe

SAYANG husbandku...lalalla
Cintaku berputik pd thn 2010, pada mulanya perkenalan itu adalah  perkenalan sebagai kwn sahaja..waktu itu aku byk kenalan lelaki...dalam hatiku hanya nk mempermainkan perasaan mereka..bab aku dh serik la nk bercinta lagi...hahha(ketawa la plak) tym tu la byk lelaki yg aku permainkan...aku peduli apa..byk kenalan ku datangnya dr laman sosial FB. 
Pabila aku dan dia selalu berhubung sms dan kol...hatiku mulai merasai sesuatu yg indah...itulah CINTA.. kdang2 aku rasa bersalah dbuatnya..


bersambung....hahha

 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan